o n s d a g
DATUM: 2012-05-30 | TID: 10:29:41 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Solen skiner, det är onsdag och jag fyller år om två veckor ^^ Behöver jag säga att jag längtar? Mmh vad jag ska baka då, iih ♥ Älskar att fylla år, no doubt. Och varför inte egentligen? Härligt att ha en egen dag. Annars så går det bra. Träningen går framåt, mycket styrketräning nu på slutet. Härligt! Ska snart ta upp fettförbränningsträningen igen. Har inte haft rätta motivationen men det kommer, det känner jag. Skriver upp all min träning på Funbeat. Bra sida om man tappar motivationen ibland. Puss puss puss!
.

♥ SKRIVET AV Sanne

Fin blogg, och grattis i förskott! :)

DATUM: 2012-05-30 | TID: 18:49:27
BLOGG/HEMSIDA: http://ninna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?