o n s d a g
DATUM: 2012-05-09 | TID: 08:07:09 | KATEGORI: Vardagligt

GOD MORGON! Regnar öser ner och jag sitter och äter frukost. Har även börjat med fettförbränningspiller igen, dock en annan sort från hälsokosten. Igår var jag helt slut hela dagen så då blev det inte många knop för huvudet. Efter jobbet sålde jag min In1 och sen träffade jag Jessica en sväng. Därefter blev det Pace med Frida och väl där blir man fan väldigt taggad. Sprang halva vägen tillbaka efteråt eftersom jag ville in på coop. Hann precis och i kassan träffade jag på mamma och Ceasar. Följde med dom hem för att hämta min bil och såg till min förskräckelse att någon dragit bort listen på förarsidan?! Så det läre jag fixa på lunchen idag eftersom jag ska åka till mitt hjärta ikväll ♥ Sådärja, en kort (?) resumé av gårdagen och dagen. Puuh.
.
Sånt här väder vill jag ha varje dag!

♥ SKRIVET AV Rebecca - modeblogg med outfits

Fin bild!



sv: japp, det var det också :) hoppas du kikar in igen <3

DATUM: 2012-05-10 | TID: 16:57:43
BLOGG/HEMSIDA: http://rebeccafornstedt.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?