I en längtan
DATUM: 2012-11-18 | TID: 17:09:29 | KATEGORI: Vardagligt

God.. middag? Båda två var helt dö igår när jag kom hem från jobbet så vi la oss på en gång = ingen träning. Sov till 10 idag vilket var otroligt skönt men sen kom samvetet och då kände vi att vi behövde träna idag istället. Sagt och gjort, men efter några minuter mådde jag både illa och hade världens huvudvärk. Dumt. Huvudvärken är fortfarande kvar trots två ipren så jag vet int ja.. Sitter på jobbet nu iaf. Första söndagen på väääldigt länge som jag inte följer med pojkvän när han åker sönderut. Skittrist. Kommer ses en pyttesväng ikväll och sen ses vi inte förrän på onsdag när jag är ledig. Sucks big time. Nåja. Lite planer för morgondagen iaf, dock bara tråkiga bilrelaterade grejer. Och så diskberget som väntar på mig där hemma ja.. Tack vare Jessica är jag jättesugen på att julpynta hemma också, men det känns lite vääl tidigt än så länge :3
.
Lite bilder från förra årets julpynt
Även i år ska vi leta upp en egen (och finare än förra årets tydligen) julgran som jag själv
ska hugga (läs: såga!) och sedan bära upp till lägenheten ^^

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Köp en i plast :P Kommer du inte ihåg hur mycket barr det var förra året :P Får komma och kolla på din gran ja då och mysa...för här hemma blir det ingen jul i år :/

DATUM: 2012-11-18 | TID: 17:12:29
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; hehe okej ^^ både ja och nej, vi får flytta in senast den 7 januari..så det känns liksom inge roligt att plocka fram allt och så måste det ner på en gång...och har vi tur så får vi flytta in tidigare också så! hade helst velat flytta innan jul men tror inte på det....

DATUM: 2012-11-18 | TID: 17:27:59
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; jo någon ljusstake i fönstren, adventsljusstake på köksbordet blir det nog också....Köpte en jultvål på dollar ^^ den luktar polkagris.

DATUM: 2012-11-18 | TID: 17:51:25
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?