Lördag
DATUM: 2012-11-24 | TID: 13:39:45 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Har haft en riktig slappislördag men nu är jag på G igen. Just gjort en blåbärspaj till min fina och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Jobb ikväll 16:00-23:00. Känns okej :) Igår spenderade jag dagen bla i stan. När pojkvän slutat åt vi middag på sibylla sen handlade vi lite mat samt lite grejer på dollar sen åkte vi hemåt. Körde ett styrketräningspass på nästan 3 (!) timmar. Ökade samtliga vikter och klart jobbigast var bänkpressen. Höjde från 10 kg till 14 kg och jag har riktig träningsvärk idag. Skönt! Blir träning ikväll igen efter jobbet. Pepp!
 
Jag beställde kycklinghamburgare utan bröd, mums!

♥ SKRIVET AV Lina

mums! :D

DATUM: 2012-11-24 | TID: 13:42:45
BLOGG/HEMSIDA: http://Http://linasliiiv.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; hehe okej ^^ tänkte på s3:an jag också men det var "bättre" pris på s2an ^^ + att det faktiskt är min pappa som betalar den :/ får den i julklapp av mina föräldrar.

DATUM: 2012-11-24 | TID: 14:20:23
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?