Last day
DATUM: 2012-10-26 | TID: 15:13:04 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Som skrivet så är det sista dagen på avdelningen som jag jobbat på de senaste 16 månader. Känns jävligt trist faktiskt. Roligaste jobbet jag har haft och bästa kollegorna och hoppas jag får komma tillbaka på nästa år. På måndag hoppar jag på en ny avdelning fast kvällstid. Bjöd på chokladmuffins, citronmuffins, glass och chips. Ehe. Fick en liten avskedspresent också ^^
.
Dom menar på att jag säger mycket tok. Förstår inte alls? ;)

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hur många olika avdelningar finns det där hos TP? :)

SV: Naaw, tack ^^,

DATUM: 2012-10-26 | TID: 20:15:26
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

Hur många olika avdelningar finns det där hos TP? :)

SV: Naaw, tack ^^,

DATUM: 2012-10-26 | TID: 20:57:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?