My lovely weekend
DATUM: 2012-09-02 | TID: 15:11:00 | KATEGORI: Blommor/Natur

HEJ! En trött Caroline som sitter i soffan. Söndag idag vilket innebär att jag har tvättat och vikt tvätten. Har även skurat luckor och liknande i kök samt rengjort ugnen. Är egentligen hungrig men får fint vänta till middagen vid halv 5. Då kommer min fina hit och vi tänkte äta marinerade quornfiléer med grekisk sallad och marinerade champinjoner. Längtar!
.
I fredags kväll/natt åkte vi till en camping på väg till Orsa. Lördag förmiddag åkte vi in till Orsa och björnparken. Otroligt härligt väder och vi fick se många fina djur. Vi fick oss även lite motion då det blev mycket promenader. På vägen tillbaka till campingen åkte vi in och gick ner till Helvetesfallet. Levde väl inte riktigt upp till mina förväntningar men helt okej :) Jag vågade mig även dit man egentligen inte fick gå, kände att jag behövde gå emot min höjdrädsla lite, och det gick bra! På kvällen såg vi solnedgången vilket var otroligt sen grillade vi. Satt fint med middag då. Efter det åkte vi hem till mig och kollade lite tv och myste.
.

Fotad med Nikon D3100




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?