En väntan
DATUM: 2013-04-10 | TID: 18:40:17 | KATEGORI: Vardagligt

God dag! Allt bra? Idag har solen lyst och jag har fortsatt rensandet. En förkyldning har börjat smyga sig på för både mig och P så ikväll blir det vila från träningen. Dessutom är jag galet trött. Känns lite tråkigt men en vilodag kan ju också vara bra. Utöver det så är det finfint. Känns att våren är på väg och det uppskattas! Har fått ett sms om att min bakbok kommit också, dock hinner jag nog inte hämta den förrän imorgon men det funkar ju ^^ Bara jackan jag väntar på nu, och idag beställde jag koppar från Ib Laursens mynte serie som mamma ska få när hon fyller år. Hoppas dom är lika fina i verkligheten bara :3 Ska lägga en beställning på gymgrossiten också men den måste jag vänta ännu en vecka med då dom fortfarande inte fått in mitt pulver. Mailade gymgrossisten och ungefär en vecka skulle det ta innan de var tillbaka i lager så bara att hålla ut. Måste börja peppa inför vårruset också, nu är det inte långt kvar! PEPP! Ihihihihihihi. (nervös!)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?