Solig start
DATUM: 2013-04-11 | TID: 10:05:12 | KATEGORI: Vardagligt

God förmiddag! Jag ligger fortfarande i soffan och P gick för ett tag sen. Det nya projektet börjar ta fart, hihi. Annars då? Sov lite dåligt inatt men annars är det bra. Idag ska jag städa lite, vid 2 ska jag sälja en del kokböcker och mellan 16-18 ska jag på möte på jobbet. För övrigt är jag ledig från jobbet idag och imorgon. Skönt! Tänkte även ta mig ut på en promenad i det fina vädret idag, får se när det hinns med. Ikväll ska vi till gymmet också, gött!
 
Bild från för någon dag sen

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Ser lite trött ut ^^ hehe

DATUM: 2013-04-12 | TID: 12:27:27
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?