Sooolig fredag!
DATUM: 2013-04-05 | TID: 10:26:39 | KATEGORI: Vardagligt

God förmiddag! Vi var upp vid 8 idag igen och nu är pojkvän iväg och jag har just lagt ut mer saker på köp och sälj. Härligt! La bla ut min favoritreceptbok gällande muffinsbak. Jag äter ju inte gluten längre så då känns det onödigt att ha den. Hoppas på att den får förgylla någon annans bakbegär ^^ Annars då? Jomen fint! Ledig helgen så idag blir det mer rensning. Vi ska även träna och ikväll blir det kycklingfilé med hasselbackspotatis samt efterrätt. Har inte bestämt vad än ^^ Ska dock använda sukrin så det får bli något som lämpar sig till det. Imorgon bitti åker jag till bästis i Gävle
 

♥ SKRIVET AV Malin

Sv: han har provat både det ena och det andra...men hoppas på att han kommer på någon lösning snart!

DATUM: 2013-04-05 | TID: 14:38:59
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?