Torsdag morgon
DATUM: 2013-04-04 | TID: 09:38:28 | KATEGORI:

God morgon! Har ringde klockan redan kl 8 och efter en mysig frukost så har nu pojkvän åkt iväg över dagen. Jag ligger fortfarande i soffan och är sjukt trött. Benen värker sen gårdagens träningspass. Härligt! För mig blir det mer rensning. Har kommit in i en riktig rensperiod och det är så skönt! Idag ska jag bla lägga ut lite receptböcker. Woop. Hörs sen!

Frullen. Soygurt med boveteflingor och stekta äppelbitar i kanel



♥ SKRIVET AV Johanna

Hej! Häär kan du slänga in en ansökan om du vill, om du inte redan hunnit skicka ett mejl (te jöbbe alltså, om du fortfarande vill söka);
https://careers2.fortum.com/psc/ext/EMPLOYEE/HRMS/c/LSYS_FORTUM_MENU.LSYS_EXTAPP_OPEN.GBL

Du kan ju skriva att du fick länken av mig också, så vet dom om att det var jag som tipsade!:) Dom söker vikarier tills i sommar så vet inte hur länge det är, men alla gånger som dom har tagit in folk tidigare så har det ju blivit förlängt iaf:)

DATUM: 2013-04-04 | TID: 12:01:37
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaperssonsblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?