# Update
DATUM: 2013-04-29 | TID: 17:28:17 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Bara golvet kvar nu sen är jag äntligen klar med lägenheten. Trodde jag skulle bli klar idag men det har dykt upp nya saker som jag "kommit på". Inatt kom jag på att jag inte tagit bakom spisen. Idag gick lampan i badrummet sönder, osv.. Men imorgon så! Annars då? Jovars. Lite trött på denna ständiga blåst. Kan det inte bli vårfint snart? Väntar fortfarande på pirrigt samtal. Trivs bra i nya lägenheten, den är såå fin ^^ Dock lite rörig nu men det tar vi hand om på onsdag för då är både jag och pojkvän ledig. Har även budat på två nya par converse på tradera. Hoppas hoppas! Ett par röda och ett par vita. Wiiie! Pusspuss!
 
Bjuder på en skitig utsiktbild. Den första från nya lägenheten faktiskt :) Fick igång internet i förrgår så därför bristen på riktiga kort, men nu var det mer tidsbrist som var orsaken. Men snart så!

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Sv; jo visst :) ska bli riktigt roligt att prova ett annat märke än Nikon som jag har hela tiden!

DATUM: 2013-04-30 | TID: 08:22:12
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?