# Some baking
DATUM: 2013-08-17 | TID: 12:32:57 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj! Sen sist har jag hunnit göra proteinbars till pojkvän, lchf kladdkaka till familjen och lchf glass. Heja! Har även hittat min sen länge borttappade laddare till min systemkamera (försvann i flytten) så nu kan jag äntligen börja fota igen :D Nu ska jag kila ner på coop och handla ingredienser till wook. Behövs ju lite matlådor till veckan ^^ Förresten så har jag tagit ledigt tors-fre nästa vecka för då ska jag och pojkvän iväg på minisemester :]
 
Proteinbars. Recept hos Ida Warg. Sockerfri choklad la jag till själv ^^
Lchf kladdkaka. Recept från Malin
Lchf glaaaaass! Jag älskar min nya glassmaskin ^^
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oh men vad gott allting såg ut! :)

SV: Ljungarocken! :)

DATUM: 2013-08-18 | TID: 21:46:29
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?