# m å n d a g
DATUM: 2013-12-16 | TID: 22:21:26 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO. Äntligen är måndagen över. Har haft en pulserande huvudvärk hela dagen som vägrat gett med sig. För övrigt har dagen gått bra. Var meningen att vi skulle träna ikväll men huvudet sa ifrån. Istället tog vi en tupplur, haha. Ikväll har vi ätit nachos och kollat serier. Tänkte göra mig iordning nu och krypa ner i soffan.
 
På tåget igår åt jag en jättegod bar som jag köpte på en hälsokost i Sthlm. Lätt den godaste baren jag ätit! Letade för fullt på nätet men hittade bara en sida som heter Goodstore som säljer den, och där var den slut :3 Men, istället hittade jag en massa annat spännande för mig som inte äter gluten eller mjölk. Massa bars, mjöler, kakor, mjölk etc och allt är ekologiskt. HEJA! Ska lägga en beställning efter jul för då är den förhoppningsvis i lager igen ^^
 
Finns bars i flera smaker : )
 

♥ SKRIVET AV Jessica

Den lät riktigt god :)

DATUM: 2013-12-17 | TID: 12:32:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?