# New in
DATUM: 2013-12-27 | TID: 13:12:00 | KATEGORI: New in

Hej! Vilken bra dag, känns som måndag och så är det fredag ^^ Jag jobbar idag men nu är jag hemma på lunch. Har ätit julbord varje dag denna vecka och idag blir det julmat till lunch ; ) Ikväll får det dock bli något helt annat : ) Igår var jag och pojkvän på julbord hos hans föräldrar. När vi kom hem drack vi en celsius och sen drog vi iväg på gymmet. Var helt slut när vi gick därifrån, ben och armar skakade och väl hemma så klippte jag upp cykeln som jag glömt att ta in (den satt fast i en snödriva med låset kvar i cykelstället) sen tog jag tag i disken. Avslutade dagen med ris ala malta i soffan framför Dracula : ) Inga planer för kvällen so far och imorgon hoppas jag på Borlänge och kupolen ^^ Mellandagsrea!

 Update: Buh, kupolen får bli nästa helg istället :3
 
Två ljuslyktor som jag fick av pojkvän i julklapp ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?