# New Nike
DATUM: 2013-12-25 | TID: 20:32:26 | KATEGORI: New in

God kväll. Jag kom just hem efter en trevlig middag hemma hos Mattias föräldrar med min familj ^^ Julmat och lutfisk, mums! Vi fick även öppna lite paket ^^ Även denna gång har jag nyst hela kvällen, började så fort jag la mig i soffan där vovven brukade ligga :3 Oh well. Tidigare idag så var jag och P iväg och tränade på gymmet. S J U K T jobbigt! Flera månader sen jag tränade nu så det känns bra att vara igång igen. Invigde mina nya skor också ^^ Kvällen tänkte jag spendera i soffan, blir lite mys senare när P kommer hem ♥ Borde kanske packa upp alla julklappar också ^^ Har dock iiingen aning hur allt ska få plats i vårt redan överfyllda köksskåp, får rensa tror jag : )
 
 
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Skönt med träning, vågade mig själv på en joggingtur imorse ;) Låter som du haft det jättemysigt!

DATUM: 2013-12-26 | TID: 19:04:43
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?