# Under the tree
DATUM: 2013-12-21 | TID: 15:14:20 | KATEGORI: Vardagligt

HEEJ! Jag har varit ute på köpingen och kom just hem. Varit och köpt julklappar från mormor till syskonen samt bolaget. Puuuh. Skulle helst av allt vilja ta en dusch men ska istället ta tag i bakandet. Idag ska jag göra bountygodis, mozartkulor, snickerskaka och saffransmuffins. WISH ME LUCK! Igår slog jag in nästan alla julklappar, en kvar till P som jag glömde uppe i skåpet, haha. Var även meningen att vi skulle träna och för en gångs skull var jag riktigt pepp men väl där så var gymmet uppbokad för nå jäkla möte. Får se om vi hinner med träning ikväll men det gör vi nog : )
 
Julklapparna hittills ^^
 

♥ SKRIVET AV Jen

Oj, hihi, det va inte dåligt! ;)

DATUM: 2013-12-21 | TID: 18:42:11
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?