Ikväll
DATUM: 2013-02-26 | TID: 19:49:01 | KATEGORI: Träning

God kväll. Jag har just ätit middag. (Lasagne och grönsaker, nom!) och nu kikar jag runt lite på bla tradera. Fick paket från gymgrossisten idag så imorgon ska vi börja med BCAA istället för craze. Känns bra! Har varit riktigt riktigt träningssugen idag så det ska bli härligt att få träna av sig lite imorgon igen :D För övrigt hann jag med allt jag skulle idag. Granolan ligger dock kvar i ugnen än och torkar. Skulle behöva hitta en lämplig glasburk att ha det i. Kanske dollar har? Gärna en lite högre, det blev ganska mycket. Tänkte slänga upp recept senare. Den blev väldigt god i alla fall, och nyttig. Kommer lämpa sig fint till mina nya frukostidéer ^^ Proteinbarsen såg jag också blev god eftersom någon hade norpat en hel del från plåten ;) Anyway, hörs!
 
Paket från gymgrossisten innehållande proteinpulver, två proteinbars, vitaminer och BCAA

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Ååh tycker du? :O Jag tyckte den var jättebra xD Alltså boken är ju myyycket bättre, men tyckte filmen var riktigt bra :D Älskar den där vändningen mitt i allt.. haha xD

DATUM: 2013-02-26 | TID: 21:14:02
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?