Påfyllt
DATUM: 2013-02-13 | TID: 16:45:40 | KATEGORI: Träning

Paketet från gymgrossisten innehöll följande:
Soy-Pro protein till mig med bärsmak (får bli choklad nästa gång), vitaminer,
craze, omega 3, ett armledsband till P och en t-shirt 

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Nää inte direkt, mest bara vardags träning som att promenera och sånt. Förut tränade jag typ jämt, tränade tennis tio timmar i veckan och tränade yoga och dans bredvid, men det finns det inte riktigt tid till med jobbet :P Men jag skulle vilja komma igång igen med typ yoga sånt, har bara inte lust att betala för att gå med femton andra :P Så vet inte riktigt xD

Hihi tack!

DATUM: 2013-02-13 | TID: 17:21:43
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no
♥ SKRIVET AV Sofhie

Älskar när paketen kommer, rena rama julafton! :)
Skulle vara roligt att höra vad du tycker om craze. Alla verkar påverkas så olika av det.. Jag har själv funderat på att köpa det men, hmm.. velar lite än, hah

DATUM: 2013-02-13 | TID: 22:03:58
BLOGG/HEMSIDA: http://sofhie.shapemeup.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?