Update
DATUM: 2013-02-28 | TID: 17:05:34 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Jag är på jobbet och har just ätit lite sen lunch. Det blev ett väldigt svettigt med kort pass på gymmet idag, men jag känner mig nöjd. Benen skakar när jag går, härligt! Har förutom gymmet hunnit med både tvättstugan, storshopping på coop samt matlagning. Det blev quornwook med röd curry och kokosmjölk. Dock hade jag kryddad lite för lite kände jag efteråt. Härligt väder idag också även fast det blåste lite väl mycket. Tur man har nära till allt ^^ Vi delade förresten på en celsius innan träning. Usch sa båda två, smakade alldeles för mycket sötningsmedel :3 Men lite verkan hade den minsann. Den där jäkla lampan hade dom väl kunnat ta ner.. Lyser ju aldrig ändå.. 
 
Några bilder från dagen
Innan träning | Wooken | Efter duschen | Det härliga vädret




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?