# 2O13O121
DATUM: 2013-01-21 | TID: 17:47:44 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Man blir alldeles virrig när man jobbar helger tycker jag. Trodde det var torsdag idag. Puuuh. Säkert för att jag är ledig imorgon. Nåja. Träningen igår gick bra, det var grymt tungt och idag har jag sån träningsvärk att det var jobbigt att dra kortet på coop. Haha. Var och handlade innan frukosten (bla ingredienser till proteinbars som vi ska göra ikväll..) sen åt vi och kikade på Dollhouse och nu befinner jag mig på jobbet. Gjorde en smoothie som jag tog med i en shaker också men den hade jag visst missat att stänga helt så nu är det smoothie i hela väskan. Suck. Vilodag idag, tvättid ikväll och en massa soffmys 
 
Bild från inatt då träningen var över. Vid sisodär en halv 3 ;3
 

♥ SKRIVET AV Nicolina

sjukt snygga skor :)!

DATUM: 2013-01-24 | TID: 11:46:29
BLOGG/HEMSIDA: http://nicolinalangebro.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?