Great tuesday
DATUM: 2013-01-29 | TID: 17:09:33 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj! Vilken bra dag jag har haft! Började med frukost vid halv 10 sen åkte pojkvän iväg och jag vilade en sväng. Dusch och fix efter det sen mötte jag upp Jessica för en tur på köpingen. Blev ett linne, lite grejs på apoketet och choklad till P:s päron. Hämtade även ett paket hos Jessica eftersom vi beställt från Rum21. Hihihi. Rena julafon ju! Väl hemma tog jag tag i disken och lite städning och så slänge jag ihop en broccoligratäng med fetaost och purjolök. Till det åt jag stekt lax. Himla gott! Var så hungrig att jag inte ens hann fota det med mobilen. Eheheh. Nu sitter jag på jobbet i vanlig ordning. Skönt med vilodag idag, mina ben och skinkor värker fortfarande sen gårdagens svettiga pass!
Vadpress i söndags. Tungt!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?