Just nu
DATUM: 2013-01-09 | TID: 13:07:00 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej. Har inte tagit mig ur soffan än. Trööött. Knåpade dock snabbt ihop en ny header. Den andra hade ju inte jag gjort och dessutom var den väldigt somrig. Den nya kändes lite mer mig plus att det är mina egna kort ^^ Nån gång i livet ska jag väl orka göra lite med designen också, först ut är bakgrunden. Kanske ikväll? Nu tänkte jag slänga mig i duschen. Är fortfarande kall sen promenaden runt sjön, som förresten gick bra. Dock har jag fortarande träningsvärk i benen så jag bävar lite inför kvällens träningspass. Ikväll är det bla biceps, triceps och vader. Heja! Börjar bli lite hungrig också, dumt. Jag som inte ska äta förrän vid 15.. Handla skulle jag gjort också.. Och slängt ut julen.. Puuuh.
 
Jag precis just nu
Obs! Webcambild..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?