Kvällstrött
DATUM: 2013-01-19 | TID: 21:04:10 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Fasiken va jag är seg känner jag. Inte alls motiverad för kvällens träningspass. Två timmar kvar. Känner snarare en fasa.. Har i alla fall börjat kolla på Lost, har dock inte bestämt mig för vad jag tycker om serien än. Tralalala. Håller på och planerar inför den kommande fruktstunden också som jag ska ha för mina vänner. Precis en vecka kvar. Mysigt! Har ändrat om lite i schemat också så på tisdag blir det nog bio med min fina, Jack Reacher tänkte vi se. Tror den är riktigt bra. 
 
Ni får ursäkta kvaliteten.. Hann aldrig föra över bilderna från systemkameran.
Men ni får en liten uppfattning på hur otroligt fint det var imorse iaf :)

♥ SKRIVET AV Joanna D. Hansson

Åh så mysig bild!

DATUM: 2013-01-20 | TID: 13:16:04
BLOGG/HEMSIDA: http://joannadhansson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?