Saturday
DATUM: 2013-01-05 | TID: 15:55:15 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Vi hade lite sovmorgon idag, ehehehehe. Mysfrukost på det sen var vi iväg på dollar. Nu är jag hemma och pojkvän är iväg på sitt en sväng. Ska snart iväg på coop och handla ingredienser till lasagne. Det blir många bra och goda matlådor av det. Tänkte även slänga ihop en varsin paj (utan socker på min). Blåbär till P och äpple+kanel till mig ^^ Fast eftersom vi ska träna ikväll så kommer vi nog äta pajen imorgon på dagen :)
 
Gårdagen spenderade vi i hudik. Kollade surfplatta, lite rea och sen åt vi lunch på Jambo. Riktigt gott! Därefter bunkrade vi upp med popcorn till senaste bondfilmen på bio. Lite ovant att gå på bio vid 15 tiden på dagen ^^ Vi åkte hem efter det och på kvällen träffade jag Emma för ännu en film. The terminal. Tyckte den var seg och inte alls bra så det var lite synd. Men sällskapet var bra iaf ^^ Nu ska jag skriva matlista. Hörs!
 
Från frukosten imorse. Nomnom!

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - 1+1 = 3

Kikade också på senaste bond igår ;) Topp kvalitet på tv:n i soffan med täcke...kunde inte bli bättre! Dock är jag väl inget fan av bond egentligen....

DATUM: 2013-01-05 | TID: 17:01:24
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?