# Pysslardag
DATUM: 2013-07-28 | TID: 13:10:16 | KATEGORI: New in

Tjaaa. Jag sitter och svettas i soffan. Har fixardag idag så gör både matlådor, ägg och kalkonmuffins, frukostmuffiins och proteinbars. Puuuh. Varmt att stå vid spisen! Är klar med allt utom frukostmuffinsen som jag ska göra om en stund sen har jag disken kvar. Pojkvän har åkt iväg för att dona samt träna och jag skulle vilja ta en promenad. Vill ju inviga mina nya nikeshorts ^^ Molnigt men varmt ute idag, passar mig perfekt! Vid 7-8 ikväll åker vi till söderhamn. Till veckan öppnar gymmet igen vilket känns grymt! Är sååå träningssugen! Är taggat på nyttigheter igen också efter en gårdag med diverse skit. Gick ju ner lite drygt ett kilo förra veckan :3 Väger mig lördag morgon och hoppas det forsätter i samma takt ^^
 
Mina nya snygga väska. Liiite större än vad jag hade tänkt men grymt bra ändå
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?