# Just wonderful
DATUM: 2013-06-20 | TID: 21:14:54 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Jag sitter i soffan och har det gött medans färskpäran kokar på spisen. Imorgon är det ju midsommar och vi tänkte spendera den på en picknickfilt på stenegården i jarse. Bra väder är lovat så jag håller tummarna. Vi tänkte ha med grillad kyckling och potatissallad med fetaost och lite sånt i så päran förbereder jag nu. Plus fika då givetvis ^^ Behöver jag förresten nämna att det är helt f a n t a s t i s k t att vara långledig?! Det är såå skönt att få vara på hemmaplan också i vår fina lilla lägenhet ♥ Jag upptäckte till min glädje igår att fitnessguru har en massa mjölkfria grejer så nu ska jag leta recensioner och så om det är något att ha. Proteinfluff here I come! 
 
Min klänning till imorgon. Från Nelly ^^
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Man borde vara långledigt oftare! Typ varje vecka ungefär ;)
Fin klänning! :)

DATUM: 2013-06-22 | TID: 15:52:40
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?