Dinner and a smile
DATUM: 2013-03-06 | TID: 19:40:56 | KATEGORI: Vardagligt

Hej igen. Ville bara visa middagen. Vi var alldeles för hungriga så hann aldrig göra det jag hade tänkt från början. Så blir det när man hoppar över viktiga mellanmål :3 Anyway, nu ska vi till gymmet! Vi drack en varsin celsius nyss och jag valde vilda bär, mycket godare än den jag drack sist. Dock blir jag rapig av kolsyra, haha. Min älskade gethårdost på mackorna. Äntligen tillbaka på coop, som jag har väntat! Gooodaste osten!
 

♥ SKRIVET AV Jennie

Så den är god? Gethårdosten?
Har sett den i en butik inne i stan. Där kostar den 119/kg
och är ganska stor.. så har inte vågat köpa den ifall att..
Men hur smakar den ungefär?

Svar: Gethårdosten tycker jag liknar edamer i smaken, den är väldigt mild men ändå smakrik :) Kan kika vad den kostar här
Caroline

DATUM: 2013-03-07 | TID: 08:41:31
BLOGG/HEMSIDA: http://www.mishart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?