En härlig onsdag
DATUM: 2013-03-13 | TID: 17:41:17 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Jag sitter och letar bra och nyttiga recept. Tycker det är så svårt att komma på mat ibland, särskilt när jag vill ha någon matlåda över också OCH när jag inte tål sådär värst jättemycket. Känner att vi behöver äta bättre än vi gör idag (även om vi är en bra bit på väg) och det innebär planering och nya tankesätt. Att käka pulvermos ibland när tiden inte räcker till är ingen höjdare och absolut inte önskvärt. Känner bara usch. Har i alla fall 2 kilo kyckling som jag ska göra något av, tänkte börja med något gött till mig och Frida imorgon till lunch. Nom! Blir hungrig bara av att tänka på det ^^ Till middag får det bli broccolisoppa och greksallad. Mera nom!! Har varit sugen på broccolisoppa i flera veckorrr nu! Och vår älskade avocado! 
 
 
Idag började vi dagen med mysfrukost och ett halvt avsnitt av Vikings (såg ett halvt avsnitt igårkväll) och ett avsnitt av The following. Härligt med lite nytt att titta på! Därefter åkte vi på dollar en sväng sen var jag iväg och städade trappor. Är nu klar med det för denna vecka vilket känns skönt :) Slutar om en halvtimme och då ska jag gratta Marshall som fyller 4 år idag. Därefter ska jag fortsätta städa hemmet. Fick ett riktigt ryck tidigare idag som fortfarande sitter i. Längtar tills det blir lite varmare ute så jag kan putsa fönstren ^^ (Har aldrig gjort det i min nuvarande lägenhet så dom är rätt skitiga, eheh)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?