Fin start
DATUM: 2013-03-20 | TID: 13:28:00 | KATEGORI: Blommor/Natur

Halloj. Just hemkommen efter en trevlig lunch på kina med en gammal kollega. Sitter nu med matkoma i soffan och kommer nog spendera 45 minuter här innan jag lyfter på rumpan och går och städar trappuppgångar. Första lediga dagen idag och det känns himla härligt! Förutom trappstädningen då men den gör jag ju självmant :) Annars idag så ska jag lämna en tröja via fb, lägga ut lite fler grejer på fb samt städa upp här hemma. Till middag tänkte vi göra hemmagjord pizza och vid 8 ska vi till gymmet. Låter som en finfin dag i mina öron. Ett minus för blåsten idag men man kan ju inte få allt.
 
 Soluppgång imorse
Ny grön tröja från hm
Omgång 1. Blev självklart en påfyllning ^^

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Fin soluppgång! :)

Vad sägs om en promenad på söndag kanske? :)

DATUM: 2013-03-21 | TID: 18:51:35
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?