Homemade pizza
DATUM: 2013-03-29 | TID: 00:08:43 | KATEGORI:

Jag älskar pizza! Denna gång gjorde jag min med tacosås, fetaost, kalkon, paprika och lök. Pojkvän gjorde sin med tacosås, ost, tacofärs, lök och paprika. Meganom! Vi har även varit hos hans päron och bytt bil för imorgon ska vi till hudik eller bollnäs och handla lite. En sväng på gymmet hann vi med ikväll också. Sist men inte minst så har jag plastat in påskkorgen. Ingen korg utan plats ^^






♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Gott! :)

SV: Jaha, ja men ta en sväng till matpunkten! :)
Tackar ^^,

Tack detsamma, glad påsk! :)

DATUM: 2013-03-29 | TID: 15:59:14
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?