Min dag
DATUM: 2013-03-06 | TID: 15:16:57 | KATEGORI: New in

God dag! Jag vaknade med en hemsk träningsvärk i framsida lår och bröst. Härligt! Nu har vi just tillagat lite sen lunch och innan dess var jag ner i tvättstugan och slänge in två maskiner tvätt. Skönt att för en gångs skull ha tvättid under dagen istället för tidigt på morgonen. Annars idag så har vi varit och kikat i affärer. Var meningen att vi skulle ta en promenad bort till Unik och den andra loppisen vid gamla allehanda men det är storm ute så den idén slopade vi och tog bilen istället. Vi passade på att besöka delins och matpunkten också. Ströbröd på matpunkten och celsius på delins. Till middag tänkte jag göra hemmagjorda fiskpinnar, kokt potatis och spenat. Längtar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?