Monday
DATUM: 2013-03-25 | TID: 18:37:00 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Måndag och sista dagen på min långledighet. Var på möte vid 13 idag på jobbet. Tråkiga nyheter men inte så förvånad dock. Minst 4 månader till iaf, tur det. Därefter var jag och shoppade runt lite på köpingen. Har gjort en påskkorg som jag ska ge till P:s familj till helgen. Har även inhandlat en present och ett puder till mig själv :) Efter det åkte jag och P på dollar, delins och sist men inte minst coop. Har handlat mat för över 1000:- idag, inte illa! Men nu bör vi klara oss några dagar iaf :3 Nu ska jag ta tag i disken sen ska vi gå och köpa mat på snabbt och gott. Är alldeles för trött och hungrig för att laga nånting. Tralalalala.. Gymmet sen, tror jag..
 
Camoskjortan är på idag!

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; åh vad mys! :)

Riktigt snyggt! Älskar instoppade skjortor :D och det militära är ju underbart!
Blev ni också varslade?

DATUM: 2013-03-25 | TID: 21:24:50
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?