# 2O13-1O-O8
DATUM: 2013-10-08 | TID: 13:04:00 | KATEGORI: Vardagligt

God eftermiddag! Jag har haft en dum mage inatt och idag men utöver det så har dagen varit finfin. Slutade redan 11,40 (yihaa!) så då var jag ut på köpingen och köpte present till P och nu är jag hemma och gör lunch ^^ Imorgon firar vi 2 år tillsammans så då ska vi ut och äta sen firar vi mer på lördag ♥ Annars då? Härlig träningsvärk i benen sen gårdagens träningspass och ikväll laddar jag för axlar och bröst. Ska in med lite mer cardio också så jag blir av med lite (massa) fett ;3 Synd att det är så tråkigt med cardio dock, styrketräning är mycket roligare :'D Anyway, 1440 tar jag bussen till the Söderhamn och innan det tänkte jag hinna med lite plock här hemma också. Tjing på er!
 

♥ SKRIVET AV Emily

Grattis till två år! :)

DATUM: 2013-10-08 | TID: 13:19:38
BLOGG/HEMSIDA: http://mylifeasemily.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?