# Efterlängtad fredag!
DATUM: 2013-10-25 | TID: 15:46:10 | KATEGORI: Vardagligt

Rumpan är placerad i soffan, räkningarna är betalda och shoppinglistan för mat och shopping är gjord. Min prins är på väg hem och sen kan helgen börja! ♥ Dagen har varit bra. Jobbade till 14,30 ungefär med undantag för lunch som jag åt med Fia på kina. Mums! ^^ På vägen hem hämtade jag ut två paket. Ett paket till mig och ett paket med julklappar i : ) Fick OK från akassan också, så nu kommer jag få pengar för de dagar jag var arbetslös i sep. Välkommet! Ikväll är det fredagsmys som gäller. Till middag blir det bakad potatis med kycklingröra (fick tjata lite, jag vann! P ville ha pannkakor x) sen blir det nog en eller annan snickerskaka. Ehehe. Men, sockerfri i alla fall så det är ju nånting.
 
Anyways. Har träningsvärk i hela benen sen gårdagens pass. Ökade på alla vikter utom benpressen där jag stannade kvar på 150, hoppas på att kunna öka nästa vecka istället ; ) Avslutade kvällen i relaxen. Såå skönt! Plaskade lite i barnpoolen också, de stora poolerna är alldeles för kalla ;3 Ha en mysig fredag! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?