# Hej
DATUM: 2013-10-23 | TID: 12:40:33 | KATEGORI: Vardagligt

Woho, onsdag idag! Imorgon är det toooorsdag och sen är det fredag och LÖNING. Jag fick lön sist i aug.. Baaah. Annars då? Proppis i soffan. Kikar Greys och ska strax gå tillbaka till jobbet. Mer info. Puuuh. Håll nu tummarna för att det är varmt i Sundsvall på lördag så jag får shoppa lite julklappar :D Vet typ redan vad jag ska köpa till alla : ) 
 
Aprikoser fixar sockersuget efter lunchen!
 

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Sv; ja hon fick ju feber också...men imorse när jag tog tempen på henne så var hon nere på 36,2 och då fick hon alvedon när vi la henne vid 6 igår kväll! Så hon är ju mycket bättre nu :)

Roligt att shoppa julklappar...jag har typ köpt till hälften av folket redan :) Började ju typ i augusti xD

DATUM: 2013-10-24 | TID: 07:18:58
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?