# M o n d a y
DATUM: 2013-10-28 | TID: 15:42:10 | KATEGORI: Vardagligt

God dag! Jag har slutat för dagen och har just mumsat i mig några riskakor. 16 tar jag tåget mot Söderhamn. Laddad för träning!! Dagen har gått bra, om än segt. Varit sjukt trött så ikväll hoppas jag att vi lägger oss tidigt. : ) Tröttmössa! Bilden föreställer gårdagens middag. Såå god! Glutenfri botten, tacosås, gethårdost, champinjoner, skinka, rödlök och kalkonbacon. Nom!
 
 

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

sv; Sorry för att jag inte hörde av mig idag...men allt måsta gå lite snabbar än tänkt...Alice har hosta och är alldeles slemmig i halsen så det var bara att gå på bvc och sen handla och åka hem...blev inte ens någon fika :/

DATUM: 2013-10-28 | TID: 18:40:54
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?