# Outfit
DATUM: 2013-10-07 | TID: 12:49:54 | KATEGORI: Vardagligt

 Haaaalloj. Ny vecka, nya tag! Jag har just ätit en megasmarris lunch; kycklingkorv, stekt ägg och sallad på avocado, tomat och rödlök. Nom! Ska springa tillbaka till jobbet om några minuter. Ska komma ihåg att ta med mig snickerskakan också ^^ Skulle ha ringt akassan också men dom hade givetvis lunchstängt. Har fortfarande inte fått papper från min förra arbetsgivare så risken finns att jag inte får nå akassa för sep.. ;3 Men, ska ringa och prata med akassan för säkerhets skull. Jeans med jeans idag, gött! Ha en fortsatt bra måndag va!

♥ SKRIVET AV Malin - Mamma till Alice

Har du köpt en ny kamera eller är det Nikon? :)

DATUM: 2013-10-07 | TID: 12:58:42
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?