# Jacka eller inte jacka
DATUM: 2013-09-24 | TID: 11:19:11 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Lite tråkigare väder idag. Med mig är det bra. Glad över att vara inne ^^ Sitter i soffan nu med ljus tända i lägenheten och kokar en kopp te. Grey's anatomy på datorn. Beroende? Ja. Sitter och funderar på hur jag ska göra med vinterjacka. Har en petrolfärgad jättefin en som jag köpte förra året på Carlings. Dock är dragkedjan trasig. Man kan stänga den men man kan inte sätta sig ner eller huka sig utan att den åker upp och då tar det lite tid att öppna den igen. Provade en snygg skön jacka på Stadium sist från märket Everest men den var lite dyr. Nu är det 20% rabatt på stadium.se för medlemmar vilket innebär att jackan kostar 1199:- Hur göra? Att laga dragkejdan på den andra kostar 400:- :3 Behöver råååd! Bara hemma idag sen vid 16 tar jag tåget :)
 
Den är grönare i verkligheten ^^
 

♥ SKRIVET AV Jessica

Köp ny! :D

DATUM: 2013-09-24 | TID: 17:08:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?