# Myshelg
DATUM: 2013-09-29 | TID: 16:00:21 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej! Jag är hem en sväng för att äta lite. Hungrig! Dagen började med att jag och Frida åt en god frukost, amerikanska pannkakor, ägg och te. Nom! Till det såg vi ett avsnitt av Game of thrones. Därefter följde hon mig till familjen för att plocka lite. Skjutsade henne till tåget vid 14 sen åkte jag tillbaka och ja, nu är jag här ^^ Ska tillbaka efter maten men hem igen vid 7 för då ska vi äta middag. Sen bär det av till Söderhamn igen. Denna helgen försvann verkligen snabbt! Igår myste vi runt här hemma, jag, Frida och Åsa ^^ Vi såg From Prada to Nada. Riktigt rolig film, och lite småmysig sådär :) Kom i säng aaalldeles för sent så imorse var jag skapligt trött ^^ 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?