# Saturday
DATUM: 2013-09-21 | TID: 16:12:50 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Härligt med lördag! Vi har mest varit hemma och tagit det lugnt idag. Varit ute på en liiten tur med bilen bara ^^ Nu är pojkvän iväg och jag ska ta tag i disken och duscha. Letar ett glutenfritt recept på citronmuffins också. Himla svårt att få till bra bakverk när det kommer till glutenfritt. O inte vill jag köpa heller eftersom jag vill göra det sockerfritt också :3 Haha. Imorgon skulle det bli toppenväder hela dagen så då tänkte vi åka på utflykt med fyrhjulingen, och då skulle det ju passa himla bra med fika :) Inga direkta planer ikväll, middag när pojkvän är hem en sväng sen ska jag ut på promenad med Anna :}
 
Hemmagjord sockerfri glass. Dock frös jag in min del igen ;3
Nya kängor! Woop woop
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?