# Wonderful friday
DATUM: 2013-09-06 | TID: 10:22:34 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Jag var hemma med 9 bussen och sen dess har jag ätit frukost och sett ett avsnitt av L-word. Nu ska jag göra mig iordning, rensa garderoberna och vid 13 ska jag upp och kolla blodtrycket. Därefter ska jag träffa Jessica. Längesen nu! Underbart med fredag hörni! Och finväder på det ^^ Vid 17,30 kommer pojkvän hem och då ska vi äta nachos och mysas ♥ Fredag är helt klart bästa dagen! Lite träningssug på det så kommer denna dag blir alla tiders! 
 
Chokladbollarna som jag gjorde igår, sockerfria och glutenfria 
 Onsdagsdimma
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Så gott med chokladbollar! Älskar fredagar :)

DATUM: 2013-09-07 | TID: 09:21:16
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?