# Efterlängtad dag
DATUM: 2014-04-03 | TID: 09:47:00 | KATEGORI: New in

HELLO! Ä n t l i g e n torsdag! Jag vaknade av att solen sken imorse, himla härligt! Idag är det en massa fix som ska göras. Packa, träna, slå in paket, baka mer bröd, förbereda bussmat (mango och en macka, nooom!) Igår efter jobbet var jag ut på köpingen en sväng. Det första jag köpte var ett par inlägg till mina converse, SÅ mycket skönare att gå nu. Jag har ju ingen hålfot så converse är ju egentligen inte den optimala skon för mig men nu känns det riktigt bra : ) Köpte en del presenter också ^^ Både moster och mamma fyller ju år nu i april : ) Köpte även en varsin batman tandborste till småbrorsorna. Avslutade shoppingen på coop och blev överlyckling (!!) när dom tagit hem kalkonsalami igen. Jag ÄLSKAR ju salami men kan inte äta kött (fisk och kyckling funkar) så det var himla trevligt : ) Efter middagen var jag och hämtade ut ett paket från gymgrossisten också. Pwo till oss båda och den fina shaken till mig. 
 

♥ SKRIVET AV J

Hehe,jäkla tur att dom där tandborstarna inte var dina ;)

DATUM: 2014-04-03 | TID: 11:14:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?