# efterlängtad fredag
DATUM: 2014-04-25 | TID: 07:07:38 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Jag sitter på stationen i Bollnäs och väntar på ett försenat tåg :3 Himla skönt med fredag är det i alla fall! Hörde att vädret skulle bli toppen hela helgen också, wieho! Gårdagskvällen var riktigt mysig. Först ett tungt träningspass och sen bubbling. Riktigt mör efteråt ^^
 
Innan träningen 
 

♥ SKRIVET AV Jen

Ååh tack!
Och tackdetsamma naturligtvis ;)
Ska du göra något speciellt?

Jo tack!! (Jag måste dock ha det för att komma till o från jobbet) det kostar vanligtvis 2300 för 3 månader men fr maj-aug heter det sommarkortet och är alltså då 4 månader istället för då 2400 kr.

Föreläsningar brukar alltid vara intressanta och roliga och inspirerande (om det e ämnen man är intresserad av såklart) så jag hoppas att jag tkr det =)
Det är uu iaf kul att göra nåt socislt tillsammans med kollegor utanför jobbet. Jag e inte nså bra på det annars så jag får iaf + på den grejen drn här helgen :p

Kram!

DATUM: 2014-04-25 | TID: 22:14:53
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?