# On my way home
DATUM: 2014-04-06 | TID: 13:03:26 | KATEGORI: Vardagligt

God söndag! Jag sitter på bussen och inväntar avgång. Såå hungrig. Planerade tiden dåligt så fick gå direkt till bussen :3 Tanken var att jag skulle äta sushi här men äh. Lite jordgubbar, smoothie och godis får duga : ) När jag kommer hem blir det ompackning sen åker vi mot Söderhamn. P börjar jobba imorgon. Ser fram emot gymmet där! : ) Iaf. Gårdagen innehöll fika, shopping på Drottninggatan med familjen och sedan bio med brorsan och hans tjej. Filmen var såå bra! ^^






♥ SKRIVET AV Jen

Jaa, nu hoppas vi att våren är här för gott tills det slår om till sommar! =)

Ooh, då ska jag unna mig en sån Froosh vid nästa ute-fika! =)
Froosh e de enda färdiga köpe-smoothies som jag gillar och köper om jag ska köpa en smoothie från matbutiken!

SVAR: Jag vet..det är lite otur att jag inte tål frukt, torkad frukt, frön eller kokos, när det bara är så himla bra och naturligt!! :( Blev allergisk i samband med att jag blev pollenallergiker för 4 år sen! Extra tråkigt då jag ju älskar den typ av livsstil och kosthållning annars liksom!! Men jag får anpassa mig (har inget val hehe) och äta det jag kan äta som ändå också är bra och så naturligt som möjligt. Sedan så vill jag inte leva ett strikt liv med förbud och sånt där för sånt jag KAN äta och tycker om, men som kanske är mindre bra att få u sig, t.ex. bars :p Men jag äter iaf inga med tillsatt socker i för socker är som gift för mig och min kropp! Väljer bara sockerfria bars och LOW CARB annars mår jag jättedåligt! Det som är mindre bra i de barsen är ju såklart SÖTNINGSMEDLEN som ersätter sockret, men som sagt, jag försöker att äta minst 80 % "cleant" och bara bra och resten får kroppen ta hand om efter bästa förmåga! Jag förser min kropp med mycket näring, vitaminer och mineraler och bra mat så jag tror att den klarar av att ta hand om de mindre bra sakerna! =)

Jag jobbade i över 2 år på Hemköp där i Solna C.

DATUM: 2014-04-06 | TID: 15:29:04
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?