# På väg
DATUM: 2014-04-04 | TID: 13:21:44 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej. Jag sitter på bussen och kikar på Game of thrones och fikar lite. Är dock hungrig. Var sugen på att ta med mig lösgodis men jag var duktig : ) Framme vid 15 och då ska jag träffa moster : )






♥ SKRIVET AV Jen

Jag hoppas och önskar att du får en jättehärlig helg här hos oss i Sthlm! =) Jag ville så gärna köpa den där nya Froosh när den precis hade kommit ut men hade inga pengar över då och sen har det inte blivit av, men den verkar jättegod, var den det?
Och de där nakd-barsen har så goda smaker men jag har för mig att de har dadlar eller/och kokos, frön som jag inte tål :/ Synd! :(

Vart i Sthlm bor din moster?

DATUM: 2014-04-04 | TID: 21:38:36
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?