# Summer dress
DATUM: 2014-04-07 | TID: 14:38:00 | KATEGORI: New in

 
 
HELLO. Alltså, vilken bakslag med vädret hörni! Ju närmare Ljusdal jag kom imorse ju mer snöade det :3 Jag som hade tänkt springa ikväll. Tror iiinte jag vill springa i snöoväder :3 Känner mer för myskväll just nu faktiskt. Ehehehehehe. Är sådär måndagstrött. I alla fall. Klänningen kommer från HM och kostade typ 149:-. Ett riktigt kap : ) Den är mer blå i verkligheten. Jag gillade inte blått förut men nu börjar det smyga in mer och mer sånt i garderoben ^^

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till Alice

Vilken söt ^^ jag älskar lååångkläningar, hoppas på att det blir en fin sommar så jag hinner använda alla jag har i garderoben :)

DATUM: 2014-04-08 | TID: 06:29:59
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?