# Sunday - funday
DATUM: 2014-04-27 | TID: 10:09:01 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Här hemma ringde alarmet redan klockan 8 imorse och nu är pojkvän iväg på någon militärloppis :p Själv spenderar jag morgonen med att tvätta, göra lite matlådor och packa upp shoppingkassarna ^^ När P kommer tillbaka ska vi till hans familj för lite fix, själv tänkte jag lata mig lite i solen när vi är där. Skulle bli nästan 2O grader varmt idag, lovely!
 
Dagens frukost
 

♥ SKRIVET AV Jessica

Härlig söndagsfrukost! Såg RIKTIGT mums ut! :)

DATUM: 2014-04-27 | TID: 10:25:55
♥ SKRIVET AV Jen

Svar: Ja superhärligt!
Riktigt sommarfint! Önskar det kunde vara vår och sommar året om! Jag är en riktig sommarmänniska! ;)

Och nu har jag precis kommit in från en timmes lpng promenad och jag grät nästan av lyckA, så bra mår jag när det ör sånt här väder och när jag går i naturen! ★

Förstår det! Skulle n8g aldrig vilja flytta från Stockholm faktiskt! Skulle jag va tvungen i välja nånstans i sverige så blir det väl gbg då, men nej, jag flytta r nog inte från sthlm ;) skulle däremot kunna tänka mig att ha landställe nånannstans.

Vet du vad du ska göra i sommar?
Vara hemma? Jobba? Utomlands?

DATUM: 2014-04-27 | TID: 17:02:01
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?