# BIO IKVÄLL
DATUM: 2014-08-22 | TID: 12:49:57 | KATEGORI: Vardagligt

Tjaaao. Jag har just tagit en dusch och ska snart ut på köpingen en sväng. Ska på dop imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :3 P är iväg några timmar och fixar med bilen och när han kommer tillbaka ska vi äta grekisk sallad och sen åka till Hudik för att se Teenage Mutant Ninja Turtles :D Juste, har fått låna en iphone tills min är lagad så alla mina nummer är borta typ, så himla drygt :3
 
BIO IKVÄLL
 

♥ SKRIVET AV Jen

Åhh Turtles! =)
Fast hehe (sorry men) är inte du för ung för att minnas Turltles, tecknade versionen som gick som barnprogram på 90-talet? :P

DATUM: 2014-08-24 | TID: 20:59:21
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?