# måndag
DATUM: 2014-08-25 | TID: 17:14:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Första arbetsdagen till ända och jag har haft en riktigt lugn dag. Datorn har inte riktigt fungerat för mig så jag har mest donat på med annat : ) Efter lunchen tog jag ut en friskvårdstimme och gick runt sjön samtidigt som jag pratade med min moster. Var otroligt fint väder ute och jag blev lite svettig trots att jag gick lugnt :3 Funderar lite på middag just nu och strax iväg på Lidl och Coop för lite veckohandling. Har ju börjat med en citronkur för att rensa ur kroppen och då ska jag äta efter lite restriktioner också. Bla frukt, grönsaker, get/fårost, tonfisk i vatten, kokt kyckling en gång i veckan, ägg och majsbröd. Mer om det senare ^^
Frullis: Citronvatten, smoothie på äppeljuice, blåbär, mango och ananas, majsbröd med ägg
Grekisk sallad till lunch. Glömde oliverna :3






♥ SKRIVET AV Lillan och jag

Sv: jo det går bra :) håller på och förbereder oss inför våran praktik som vi ska ha i 4 veckor... Börjar vecka 38.

DATUM: 2014-08-25 | TID: 21:19:25
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Josefine

Åh salladen såg supergod ut :D

DATUM: 2014-08-25 | TID: 21:33:25
BLOGG/HEMSIDA: http://jschoise.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?