# My saturday
DATUM: 2014-08-30 | TID: 20:38:17 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Vi kom hem för någon timme sen och åt middag för ett tag sen och nu är P iväg på filmkväll : ) Själv har jag sett ett avsnitt av Orange is the new black (min favoritserie just nu!) och ska strax göra i ordning grönsaker och dipp (somnade i soffan igår så då blev de inget), starta diskmaskinen och sen se lite mer serier : ) Gick bra att vara hundvakt idag och vi hann även se första Iron Man filmen samt köra ett träningspass. Finns ett gym hos min pojkväns föräldrar ^^
 
Den självklara middagen, grekisk sallad ;)
 
 

♥ SKRIVET AV Lillan och jag

Sv: ja, vi har kräftskiva hos Micke och Madde varje år :) men annars så är det ingen annan som fixar kräftskiva.

Jaa snart har jag det förhoppningsvis, hoppas jag fixar skrivningen på tisdag...

DATUM: 2014-08-31 | TID: 12:12:38
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV milina.blogg.se

åh vad härligt det såg ut :)

DATUM: 2014-08-31 | TID: 15:00:42
BLOGG/HEMSIDA: http://milina.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?